Σάββατο 17 Απριλίου 2021

CASPER RUUD: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΜΟΥ


Ο Casper Ruud δήλωσε πως ο αγώνας με τον Αντρέι Ρούμπλεφ για τα ημιτελικά του Rolex Monte Carlo Masters, θα είναι ο δυσκολότερος της καριέρας του.

Ο Νορβηγός βρίσκεται σ' εξαιρετική κατάσταση και πραγματοποιεί εντυπωσιακές εμφανίσεις στο Μονακό. Μάλιστα, στα προημιτελικά απέκλεισε τον υπερασπιστή του τίτλου, Φάμπιο Φονίνι.

Αναλυτικά τα όσα είπε για την αναμέτρηση του με το No 8 στην παγκόσμια κατάταξη:

"Απλά πρέπει να προετοιμαστώ καλά, σαν να είναι ο πιο δύσκολος αγώνας της καριέρας μου. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι, αλλά έχω αποκτήσει αυτοπεποίθηση αυτή την εβδομάδα. Έχω νικήσει πολύ καλούς παίκτες. Πρέπει να πιστέψω ότι μπορώ να κερδίσω.

Αύριο μόνο ένας θα είναι ο νικητής κι ελπίζω ότι αυτός θα είμαι εγώ. Θα προσπαθήσω να χαλαρώσω και να δώσω όλη την ενέργεια μου αύριο", ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νορβηγός αθλητής.

Πηγή tennis24.gr

Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © FJORD! There Isn't No Way! There Is Norway! (Start 1/1/2021) | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com